Ikasleak giza jatorria eta eboluzioari buruzko jakin-minez .

4.mailako Biologia-Geologiako ikasleak Burgos (Museo de la Evolución Humana) eta Atapuercako bisitan

Ikasleak ETB-ko Burubero saioaren grabaketan

Asteartean 4. mailako ikasle talde bat ETB-ko Burubero saioaren grabaketan egon ziren. Han "famoso" batzuekin topo egin zuten: Mikel Martinez aktorea, Andoni Egaña, Onintza Beitia, Itziar Oreja, Inés Osinaga (Gose taldekoa), Iñaki Ortiz de Villaba (Betagarri)...

IZOTZ JAUREGIA

Gaur goizean  1 DBHko ikasleak primeran pasa dute Txuri Urdinean!!!!!

Lehen Sorospenetako ikastaroa

4.DBHko ikasle guztiek 4 orduko Lehen Sorospenetako ikastaroa egin dute DYAko Mikel Unanuerekin,  Gorputz Heziketako saioetan.   Saioak teoriko-praktiko izan dira eta lehen laguntzak ematen ikasteko aukera ezinhobea izan dute.

4 DBH plastika: Hondoa eta irudiaren arteko hartu emana

4DBHko ikasleak Plastikako hautazkoan, hondoa eta irudiaren arteko hartu emana, eta oreka lantzen sortu dituzten lanak.

SARE SOZIALAK

KONTUZ DATOS: Informazioa erabilgarria, euskaraz eta gazteleraz sare sozialak, pribatasuna... azaltzen dituenak. Tutorialak eta bideoak gai hauen inguruan.

PANTALLAS AMIGAS: Informazio asko duen orrialdea. Gazteleraz. Guraso zein irakasleen txokoak eta haur eta gazteentzako argibideak. Sare sozialen, Interneten, mugikorren... erabilpena, arriskuak eta abantailak adierazten dituena.

DISFRUTA LA RED: Nafarroako hezkuntza sailaren orrialdea. Euskaraz eta gazteleraz. Gai hauen inguruko informazio orokorra. Gurasoentzat eta irakasleentzat leku bereziak ditu.

CENTRO INTERNET SEGURA: Europar komisioaren orrialdea gurasoei zuzenduta. Segurtasun eta erabilpen egokietako aholkuak ematen ditu.